G-FEST Groot feest voor kinderen met een beperking

Bezorg kinderen met een beperking een leuk en sportief feest in het ADO stadion.

In verband met het Corona virus is het G-Fest is uitgesteld tot een nader te bepalen datum.

Op een nader te bepalen datum wordt in het ADO-stadion in Den Haag een groot evenement georganiseerd voor kinderen met een handicap. Voor dit evenement zoekt de organisator financiële steun. U kunt bijdragen aan deze grandioze dag voor 300 gehandicapten kinderen.

Lions Club Den Haag 1 zorgt er al vele jaren voor dat een flinke groep geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen eenmaal per jaar aan een playback discoshow kunnen meedoen. Dat zijn jaarlijks zo’n 100 kinderen en elk van hen verheugt zich er telkens weer op om te mogen meedoen.

De ervaring die de vrijwilligers van de Lions Club hebben opgebouwd zullen zij nu inzetten om een nog veel grotere groep kinderen met een beperking iets bijzonders te geven.

In het ADO Stadion wordt op vrijdag 15 mei voor 300 kinderen een sportieve spel- en feestdag aangeboden. Er zijn vele bijzondere scholen uit de Haagse regio die hun kinderen graag laten meedoen op deze dag. ’s Ochtends worden de kinderen op spellen en sportieve activiteiten, die natuurlijk speciaal voor hen zijn bedoeld, getrakteerd. ’s Middags is er ter afsluiting een disco. Tussendoor worden lunchpakketten geregeld, kunnen ze het ADO-museum bezoeken, een frietje halen bij Henk Patat of een ijsje bij de ijscoman.

De organisator, Lions Club Den Haag 1, heeft al haar contacten ingeschakeld om dit feest financieel mogelijk te maken. Het stadion geeft korting op de huur, de disco wordt voor een vriendenprijs uitgevoerd en ga zo maar door. Zelf levert Lions natuurlijk een substantiële financiële bijdrage. Voorts hopen wij dat de Gemeente Den Haag met sponsoring komt, evenals fondsen zoals Fonds 1818.

Help de Lions om deze kinderen, die al zoveel tekortkomen, een heel fijne dag te bezorgen en steun deze Crowdfunding met uw bijdrage. Alvast heel erg bedankt, namens de kinderen.

Dit evenement wordt georganiseerd door Lions Club Den Haag 1 in samenwerking met ADO, Middin en de scholen voor speciaal onderwijs in de regio Haaglanden.

Alle inkomsten en uitgaven worden beheerd door de Stichting Helpt Lions Helpen (ANBI-status).